Dag 5: Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Zico Bock - WaarBenJij.nu Dag 5: Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Zico Bock - WaarBenJij.nu

Dag 5: Las Vegas

Door: Zico Bock

Blijf op de hoogte en volg Zico

23 Juli 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

De bedden lagen overheerlijk dus na die lange rit van Mammoth Lakes naar Las Vegas zijn we inmiddels goed uitgerust en we gaan 's morgens (voor de hitte) naar de Fashion Show om een beetje te shoppen. Op Alles-Amerika.com zijn de recensies in ieder geval goed. We beginnen er met een stevig ontbijt bij Starbucks en duiken vervolgens de verschillende sport- en modezaken in. Helaas voor mij waren de meeste spullen in mijn maat uitverkocht, waaronder de supervette Nike Roshe Run, die toevallig wel nog in de maat van Olaf in de etalage stonden, waardoor hij ze dus heeft gekocht.

De middag vertoeven we aan het zwembad, zodat we ook nog een beetje bruin kleuren. Het programma voor de avond is ook al gemaakt:
Eerst een hapje eten bij Hooters, gevolgd door een bezoekje aan de pianobar van hotel New York, New York om vervolgens af te sluiten bij Baauer (bekend van The Harlem Shake) en T-Pain (bekend van Black & Yellow) in nightclub Light in Mandalay Bay.

Het eten bij Hooters was lekker. Wij hadden de bekende chickenwings die werden geserveerd door mooie meisjes in te weinig kleding, daar waar Hooters bekend om staat. Met een gevulde maag pakten we de taxi naar New York, New York, een reusachtig hotel dat van buiten de skyline van New York voorstelt met vooraan een replica van het Vrijheidsbeeld. Binnenin zijn de straatjes nagemaakt met daarin barretjes en eetgelegenheden, waaronder de piano bar.
In dit sfeervolle tentje hebben we veel gezongen en nog meer gedronken en we zijn uiteindelijk met een limousine en champagne naar nightclub Light gereden, waar we de avond afsloten.
De details en foto's van de deze avond kunnen we helaas niet prijsgeven. Het is heel cliché, maar toch waar:

What happened in Vegas, stays in Vegas ;)