Dag 10: Laughlin - Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Zico Bock - WaarBenJij.nu Dag 10: Laughlin - Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Zico Bock - WaarBenJij.nu

Dag 10: Laughlin - Los Angeles

Door: Zico Bock

Blijf op de hoogte en volg Zico

28 Juli 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Omdat we vroeg in bed lagen, beginnen we deze maandagmorgen topfit. Dat mag ook wel, want opnieuw staat er een vrij lange autorit op het programma. Vandaag hopen we onze laatste bestemming te bereiken: Los Angeles.

Nadat ons navigatiesysteem ons opnieuw binnendoor heeft geleid (overigens geen straf, want het eten bij Denny's was heerlijk), komen we rond 15.00 uur aan in downtown Los Angeles, waar we een hotel geboekt hebben. Het hotel ziet er, zeker voor een stadshotel, prima uit. Op de kamer pakken we de koffers uit, even opfrissen en de stad in. Hollywood it is. We hebben al gehoord dat dit niet veel moet voorstellen, maar als je er eenmaal bent, moet je ook zeker langs de Walk Of Fame en dat soort trekpleisters.

Tijdens het rijden over de Hollywood Boulevard merken we op dat het hier heel erg druk is en dat het inderdaad niet zoveel voorstelt. We parkeren de auto in een parkeergarage, die hier opvallend goedkoop zijn, en gaan te voet verder. We lopen een stukje over de Walk Of Fame, nemen wat foto's van de sterren van o.a. Celine Dion, de Victoria Secret's Angels en Destiny's Child. Van al dat rijden hebben we aardig honger gekregen en we zetten ons op een terrasje van een Mexicaans restaurant. René en ik bestellen burrito's, Nick en Olaf een tacosalade onder het genot van enkele sangria's. Prima keuze! Als alles hier zo smaakt, hoor je ons niet klagen.

Zico

In juli 2014 reis ik samen met mijn vrienden Nick, René en Olaf door het wilde westen van de Verenigde Staten. "Vuur de kinjer later' schrijf ik dagelijks een stukje over onze reis.

Actief sinds 21 Juli 2014