Dag 13: Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Zico Bock - WaarBenJij.nu Dag 13: Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Zico Bock - WaarBenJij.nu

Dag 13: Los Angeles

Door: Zico Bock

Blijf op de hoogte en volg Zico

31 Juli 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Donderdag de 31e, ons laatste volle dagje in LA. Vanavond slapen we bij het vliegveld, omdat morgenvroeg ons vliegtuig vroeg richting Chicago vertrekt. Overigens moeten we ook onze geliefde huurauto inleveren bij Hertz.

's Ochtends rijden we langs het bekende Hollywood bord. Het stelt niet veel voor, maar als je in LA bent is dit gewoon een must see. Vervolgens plakken we er een ritje door Beverley Hills aan vast. Wat een huizen en auto's staan hier! Niet slecht vertoeven in dit buurtje. Via de Rodeo Drive rijden we terug de stad in. We willen nog even wat shoppen, met name voor het thuisfront. In het reisboekje van Nick staat dat er dichtbij Santa Monica een prachtig winkelcentrum ligt. Het boekje had gelijk. De winkels die we zochten, waren hier gevestigd en met enkele volle winkeltassen lopen we richting de bekende pier van Santa Monica en het nabij gelegen strand.

Als we anderhalf uur op het strand hebben gelegen is het wel goed geweest en moet de laatste droom nog verwezenlijkt worden: een XXL-familiepizza 'voor op het vuistje'. Ook deze kan ik afvinken. Natuurlijk kreeg ik 'm niet op, maar met een enorme doos onder de arm bij het laatste hotel aangekomen, voelde ik me toch wel een hele meneer.

Tot slot sluiten we de avond en dus ook deze vakantie af in de bar van het hotel, waar een jazzbandje voor leuke muziek zorgt en wij een potje toepen onder het genot van de nodige Corona's en de flesjes Heineken geen dorst lijden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Zico

In juli 2014 reis ik samen met mijn vrienden Nick, René en Olaf door het wilde westen van de Verenigde Staten. "Vuur de kinjer later' schrijf ik dagelijks een stukje over onze reis.

Actief sinds 21 Juli 2014
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 7546

Voorgaande reizen:

19 Juli 2014 - 02 Augustus 2014

Rondreis USA 2014

Landen bezocht: