Dag 14: Los Angeles - Chicago - Düsseldorf - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Zico Bock - WaarBenJij.nu Dag 14: Los Angeles - Chicago - Düsseldorf - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Zico Bock - WaarBenJij.nu

Dag 14: Los Angeles - Chicago - Düsseldorf

Door: Zico Bock

Blijf op de hoogte en volg Zico

01 Augustus 2014 | Duitsland, Düsseldorf

Als om half 6 de wekker gaat, kijken we allemaal nog wat pipsjes uit de ogen, maar we moeten er toch echt aan geloven. Over 2,5 uur vertrekt ons vliegtuig via Chicago naar Düsseldorf en zijn we weer thuis.

We zijn het al snel unaniem eens dat het goed is geweest. Het was een prachtige vakantie, waarin we vooral heel veel gezien hebben. Deze ervaringen zullen we de rest van ons leven niet meer vergeten, waarvan de fietstocht door San Francisco en de avond op stap in Las Vegas mijn persoonlijke hoogtepunten waren. Natuurlijk was het bezoek aan de grote nationale parken en de avond in Flagstaff ook super. Van het hiken was ik persoonlijk minder fan, maar ach... Als je met z'n vieren bent kun je slechts in de auto blijven zitten, haha.

Na een vlucht van dik 13 uur landen we op zaterdagmorgen 8 uur (plaatselijke tijd) in Düsseldorf, waar we worden opgewacht door onze grote vriend Jo en door Enny en Anne, die ons vervoer naar huis verzorgen.

Bedankt vriendjes en we zullen dit nooit, nooit meer vergeten!

Zico

In juli 2014 reis ik samen met mijn vrienden Nick, René en Olaf door het wilde westen van de Verenigde Staten. "Vuur de kinjer later' schrijf ik dagelijks een stukje over onze reis.

Actief sinds 21 Juli 2014